luni, 4 februarie 2013

Triunghiuri ”bolognese” și cu pizza


Ieri am făcut niște melci din rămășițele spaghetelor bolgnese făcute sâmbătă. Ca să arunc sosul de la spaghete, am frământat repede un aluat pentru melci, și le-am umplut cu acest sos , cu cașcaval din belșug și le-am copt în forma rotundă din silicon. Au ieșit nemaipomenit de bune!!

Produse Tupperware folosite:  Bolul Mixer de 3 l; Pudrător gradat ;Lingura Perforată Tekna; Planșeta Fantezie ; Supersucitorul ;Magic Mixer de 500 ml ; Chef Grati ; Lingurița mică ; Pensulă de silicon
Ingrediente:

  • 1 kg făină albă superioară
  • 1 cub drojdie (25 gr) proaspătă
  • cca. 450 ml lapte călduță
  • 100 ml ulei
  • 1 linguriță sare
  • 1 praf zahăr
  • 2 buc. de ouă
  • 1 ou pentru a le unge deasupra
  • 300 gr. cașcaval
  • sos ptr. spaghete bolognese
Cernem făina cu ajutorul Pudrătorului Gradat în Bolul Mixer , adăugăm sarea și le amestecăm, apoi facem o gropiță la mijloc. Turnăm 100 ml de lapte călduț în Magic Mixer de 500 ml, apoi fărâmițăm drojdia , adăugăm un praf de zahăr și închidem capacul și bușonul. Agităm bine de vreo trei ori , între timp după fiecare agitare deschidem bușonul pentru a elimina gazele degajate de drojdie. Turnăm maiaua peste făină , adăugăm restul laptelui, 2 ouă întregi , uleiul și începem să frământăm cu ajutorul Lingurei perforate Tekna . Frământăm bine, până când aluatul nu se mai lipește de peretele bolului. Punem capacul bolului, închizându-l ermetic, și o lăsăm la loc călduros la dospit cca. 20 de minute  ( bolul va face un poc).


O mai frământăm odată și răsturnăm jumătate din compoziția pe Planșeta Fantezie înfăinată. Întindem cu ajutorul Supersucitorului de o grosime aproximativ 2-3 cm. Ungem blatul cu sosul bolognese: eu am folosit pentru sos  carne tocată , ceapă, usturoi , condiment pizza , sos de roșii , un cub de supă pui, sare și piper.( urmează să postez cândva și această rețetă). Deasupra sosului adăugăm cașcavalul ras cu ajutorul Chefului Grati.












Am rulat aluatul împreună cu umplutură și am tăiat niște triunghiuri din ea cu ajutorul unor Lingurițe Mici Tupperware. am așezat triunghiurile în Forma Rotundă Silicon și le-am uns cu un ou bine amestecat cu ajutorul Pensulei de silicon Tupperware, deasupra am presărat cașcaval ras.
Deoarece mi-a rămas destul de puțin sos de la spaghete, restul aluatului  l-am umplut cu ketchup picant, presărat cu condiment pizza și cașcaval ras. Am procedat la fel ca și cu cel ”bolognese” și le-am băgat pe rând în cuptorul preîncălzit la 180 de grade Celsius. Le-am copt până ce au devenit aurii. Am scos forma împreună cu grătarul cuptorului, și am lăsat-o la răcit, după acesta le-am despărțit și le-am servit ! 







Poftă bună!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu