vineri, 15 februarie 2013

Salată de șuncă cu maioneză, porumb și ananas


Azi mi-a fost poftă de o salată bună, și mi-am adus aminte de această salată simplă și rapidă, care am învățat-o de la o mătușă , care e o bucătăreasă excelentă !
Ingrediente:
  • 200 gr șuncă presată, sau după gust
  • 3/4 linguri de conservă de porumb(fără zeamă)
  • compot de ananas, fără zeamă, după gust
  • 1 gălbenuș de ou
  • 100 ml ulei
  • 100 gr smântână
  • 1,5 lingurițe de muștar
  • piper
Produse Tupperware folosite:
  • Magic Mixer 500 ml
  • Spatula din silicon îngustă
  • Bol Allegra 740 ml
  • Cuțit de bucătărie
  • Deschizător conserve
Preparare:
Tăiem feliile de șuncă în pătrățele mici  și le așezăm în Bolul Allegra.


Deschidem conserva de porumb cu ajutorul deschizătorului, și adăugăm boabele de porumb 


Procedăm la fel și cu compotul de ananas( eu am pus vreo 3 linguri de bucăți mici)


apoi amestecăm în Magic Mixer maioneza, în felul următor: punem ingredientele: muștarul, gălbenușul, și 2 picături de ulei.Închidem Magic Mixerul , agităm de 3-4 ori, până ce se adună ingredientele, apoi treptat adăugăm și restul de ulei, și agităm bine, când s-a întărit bine maioneza, adăugăm și smântâna, și mai agităm de vreo 5 ori. Adăugăm această maioneză în bol, deasupra ingredientelor, presărăm cu puțin piper și amestecăm totul cu spatula.




O putem orna cu o frunză de pătrunjel .

Poftă bună!!!





2 comentarii: